Tisdag

Det har varit en händelserik dag so far. Min lediga dag. Mer om det sen..
För alldeles strax ska jag sätta arslet på cykeln (igen!) och cykla till Kårgymmet och ett Dans Aerobic pass.
ÄNTLIGEN!!

Imorgon börjar jag mina Streetjazz lektioner. Ska bli jättekul! För en gångs skull är allt planerat in i minsta detalj. Except, dansen. Den ska jag börja på ikväll, men har lite ideér. haha!

Insett att jag behöver nya träningsskor. Antar att mina är i Åmål (börjar dock bli gamla) för jag hittar de inte. Får därför ta mina "spring"-skor. Töntigt.... ;)

FAN, FAN.. Jag måste sätta mig och plugga ikväll. Vill INTE. Vad har jag gett mig in på?!!!

Bye for now..

image328

Kommentarer
Postat av: Hasse.B

Bara och öppna boken och plugga. ;)

2007-09-05 @ 08:15:00
URL: http://gitarrlir.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0