Suck..

image330

Vad jag inte tycker om att läsa i bloggar, är när de beskriver HUUUR ont de har i halsen, eller HUUUR ont de har i kroppen. Fruktansvärt tråkig läsning! Så nu ska jag ta mej tusan tråka ut er....

Vaknade igår med lite halsont. Körde hårt i skolan, hem, skurade badkaret och finputsade badrummet (det GLIMMAR nu!) medan jag tvättade. Pantertant så att säga. Ju senare timman blev, desto mer täppt i näsan blev jag. Att jag hittade en bukett blommor i tvättstugan gjorde inte saken bättre, tyvärr. Ngn galning som glömt de där, och de dör om de inte får vatten, så jag TOG dom! ;) Men väntade såklart tills det var mörkt ute och jag hämtade sista tvätten..
Iaf så orkade jag inte pallra mig till skolan för 2 timmar matte imorse. Jag tror jag är tilltäppt på alla nordliga organ jag har. Om nu näsa, öron och bihålor är organ. Mitt sms som jag skrev till Maja imorse, är jag impressed att hon kunde läsa. VAD TUSAN HAR JAG SKRIVIT! Ngt i stil med; Hej! Jävligt skön tajming förkylning. Orkar inte! kram

Well, well.
Ingen mat finns här hemma heller (finns massor med mat i frysen, men ORKA laga maten själv). Igår tog jag en burk ananas och vitlöksbröd. Finmiddag.
Frågan är om jag orkar pallra mig till Hemköp alt. Ica (+att hämta ut paket!) och handla..

Åh, vad jag älskar att gnälla!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0