Onsdag

image345
Min kropp lider av något hemskt. Den vill helt enkelt inte släppa taget om halsont & snuva. Strange.
Och på tal om sjukdomar. Idag börjar Greys Anatomy igen med säsong 3. Har tyvärr redan sett de :/


 

Var nere i stan en kort sväng med J och handlade diverse nödvändigheter till skolan. Kikade även på en miniräknare, eftersom min från gymnasiet helst skulle ha varit ersatt av en grafritande förra månaden. Hade ställt in mig på att få betala 1000-1300:- för en ny, men till min förvåning  fanns de en superb för 300:-. Och det kan jag nog ha råd med!


 

Jobb idag mellan 17-19. Om jag minns rätt, är det jag som har uppvärmingen på första lektionen och koreografin på andra (jag jobbar ju tillsammans med en annan tjej).

Trött, tröttare, Mika.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0