Nu KÖR vi!

image329

Har nästan precis äntrat genom ytterdörren. Jobbade 17-19 med Streetjazz, och det gick bra. Har fått en elev som verkligen lever upp till sitt blonda hår.. En anna frågade varför jag var så lik Britney. Då tänkte jag, heta Britney eller Britney Sunk?  haha! Komplimanger ska man vara rädd om ;)

Och för att spä ut veckoschemat ännu mera, har jag fått en förfrågan om att hålla privatlektioner med en tjej som heter Isabell. Jag ringde hennes mamma alldeles nyligen, och meddelade att jag gärna var intresserad, men skulle höra av mig till helgen. Som tur är ska vi antagligen få hålla till i en lokal inne i stan, så man slipper masa sig ut till Stenhuggeriet (precis innan Tylö). Isabell är en tjej som är otroligt flitig, då jag haft henne tidigare, men att dansskolans tidet krockar med hennes. Isa har en bra livssyn, och satsar hårt i skolan. Hon har tidigare bott i Stockholm och gått på Mikas (en dansskola) och på en teater/dansskola. DÄRFÖR ställer jag gärna upp med att ha privatlektioner med henne, för att hon tycker verkligen om att dansa och är flitig.
Djisses, hon är precis som min dotter(framtida) ska vara, eller kommer bli, med en mamma som mig. Möhö..
.
Och efter min lektion beslutade jag mig för att GÅ hem. Det är 8 km in hem. Tog mig ca 50 minuter. Men pinsamt nog gick en gubbe förbi mig, och jag tyckte ändå att jag gick ganska kvickt. Liknande Nicki-fart faktiskt. Men, men... Nu har jag tränat färdigt för dagen :)

Nu till min STORA fråga:
Varför bli jag alltid (nu för tiden) röd/svullen i/runt ögonen när jag har tränat? Igår svullnade ögonlocket lite, nu är jag svullen under ögat. VERY FREAKY!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0