Jag har inte tid just nu..

Uppe med tuppen kvart i sju, och på ett strålande humör. En dag närmre lördag. Varit i skolan tills nu, och ska antingen sätta mig och plugga eller göra några åttor mer på dansen. Känns som att upplägget; 1) dans 2)Plugg låter bra. Börjar jobba 17.00 men måste nog bege mig in till stan vid fyra, för att hinna med ngn buss. Har ju ingen fungerande bil för tillfället! ;)

Var som jag nämnt tidigare på DansAe igår. Svinkul, och jobbigt! Men jag orkade mer än vad jag trodde jag var kapabel till. Kondition nog till att dansa non-stop i en timma har jag, men springa 5 minuter är inte ens att tänka på. Konstigt! Fortsatte träna här hemma därefter, när jag ändå var igång. Lite styrka+ en massa dans och fjantande runt i lägenheten med musik i öronen i säkert 1½ timma.
Trodde därför jag skulle vakna lika stel som ett armeringsrör, men NEJ. Lite känningar i vaderna är allt. SO FAR, får jag väl säga! ;)

Var även hos frissan igår. Och jag förstår INTE hur jag verkligen lyckas få frisörer som har/haft hästar eller hållit på/håller på med dans varje gång. Agneta som jag hade igår, hade ett Halvblod på 180 cm i mankhöjd, ungefär. Hon kommer ifrån Stockholm och hade jobbat med inridning av "dyrare, finare" hästar. Så vi pratade mest om hästar. Och DANS oxå. Hennes kompis var med som proffs i Lets Dance. Medan hon klippte mig då ;)
Hon visade mig även hur man kan använda platttången till "locktång", och jag blev hur snygg som helst i håret med "naturliga" lockar.

Fick ännu ett sms av my baby love igår kväll. Kände mig nästan lite töntig när det föll några tårar när jag läste det. Men han är så snäll!  De verkar ha det bra iaf..
Lördag, lördag, lördag!

Nepp, nu ska jag boka in mig på ett Step-pass imorn. Heeh..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0