Hihi, lördag!

Idag är det dagen med stort D. Honey kommer hem ikväll :) Och jag har städat (efter mig själv!) efter egen bästa förmåga just nu. Trodde jag skulle vara bättre idag, men tydligen inte. Fick en febersväng alldeles nyss, och fick lägga städningen av köket åt sidan.. Jag har verkligen inte tid att vara sjuk nu! Har matte-tenta på fredag. Men, klarar jag inte den, har jag ett prov till att försöka på; nationella! Öhhh!

När jag vaknade imorse låg jag och drog mig en stund. Kikar ut genom fönstret, och VAD TUSAN SER JAG?!!
En.Gräshoppa.På.Fönstret.
Igen.
Förstår inte.
Orkade inte bry mig om den, utan tror den har försvunnit nu, och jag har stängt fönstret.

Något bra på tv ikväll?!

Hugs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0