Eget ansvar

Har funderat sedan jag slutade gymnasiet på att starta eget företag. Året som UF-företagare var bland det roligaste jag gjort. Min grej, så att säga. Kanske var för att jag & Emelie utgjorde ett sjuhelsikes bra team. Vi kompletterade varandra. Nu har jag STÖRRE och ALLVARLIGA funderingar på att starta eget. Egen företagare behöver inte innebära miljonsatsningar och att avlsuta det man håller på med för att satsa 100 % på företaget, utan kan vara en hobby vid sidan om. SÅ vill jag göra. Som en frilansare. Inom dansen. Bara för att få erfarenheten och kanske en möjlighet att komma på vad man vill göra i framtiden.

Jag ska undersöka detta närmre, försöka hitta en mentor (har en som jag tror på), försöka få slag i saken så att säga.

Men samtidigt ska jag försöka med basåret, vore förjävla skönt att klara av det. Helt plötsligt känns matteprovet på fredag väldigt avlägset ^^,


Kommentarer
Postat av: Marielle

HEJ!!! =D råkade liksom dratta in här! skoj skoj..var längesen! eller nåt. typ i somras. men ändå! =)

2007-09-11 @ 16:36:18
URL: http://marielleschullstrom.blogg.se
Postat av: Hasse.B

Tackar. ;)

2007-09-11 @ 17:13:26
URL: http://gitarrlir.blogg.se
Postat av: Marielle

hihi, ja visst var det! =P ja det har du faktiskt rätt i, det hade jag nästan glömt haha..! det funkar alldeles utmärkt faktiskt, riktigt härligt att va tillbaka efter sommaren igen. du pluggar också läste jag? vad läser du? och hur går det? kram kram

2007-09-12 @ 08:45:38
URL: http://marielleschullstrom.blogg.se
Postat av: Abdulah

Niiiiceeeee

2007-09-12 @ 21:31:06
Postat av: Marielle

haha ok.. =) oj då det lät svårt! vad är för ämnen då? men det kommer nog gå bra ska du se, man blir ju bättre och bättre (förhoppningsvis). vad jobbar du med då? japp, int ek med inriktning spanska. och så har jag börjat gå ut och gå med en hund ett par dagar i veckan! =) ger lite extrapengar, inte mkt men lite iaf. är du fortfarande i halmstad eller? kram kram!

2007-09-13 @ 08:23:47
URL: http://marielleschullstrom.blogg.se
Postat av: msv

Oj, du måste verkligen ha börja plugga ordentligt för nu har du inte skrivit ngt på fl dagr, eller är du fullt upptagen med att ta hand om "spanjoren"? Vi saknar att läsa om dina vedermödor, hur det går i skolan, med dansen och din träning t.ex.

2007-09-14 @ 13:10:41
Postat av: Marika

Msv: Jag SKA uppdatera! Imorgon. Din andra dotter har redan påpekat min dåliga närvaro ;) Ha en rolig helg mamma, hörde att det är jobb heeela helgen! :)

2007-09-14 @ 21:44:07
Postat av: msv

Årjängs`marten´denna helg. Vi får säkert vår beskärda del av den, men än så länge är det lugnt på jobbet.
Putte Ch. skall också till Årjäng på lördag och pröva sin lycka. Ni kan ju hålla tummarna så det går bra för honom.
Nu är Åmåls landslagsdansare i Zelina på VM. Du kan ju gå in och kolla om det går bra för dem.

2007-09-14 @ 22:33:13
Postat av: Marika

Msv: Ja, Jockes mamma sa imorse att det var marten i Årjäng, för hon skulle nämligen dit. Ja, någon får ju ta hand om dem som inte har begåvningen att ta hand om sig själv ;)
Milla berättade att Putte startar imorn. Får väl höra med pappa om det är något som är värt att bränna kosing på :)
Visste faktiskt att de är i Zilina, men vart jag kollar hur det går för dem, vet jag inte. Är väl bara Alex&Alexander som jag känner som är med?

2007-09-14 @ 22:43:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0