Dedicated to...

.. min syster Milla. Hon krävde en uppdatering. Och jag vill inte göra någon besviken.
Har suttit och pluggat den mesta av min lediga tid. Och ändå är det alldeles för lite. Helst skulle jag kunnat allt jag lärde mig igår i förrgår. Eller förra veckan.
Gjorde provet i förmiddags (gick la sådär, nu vet jag iaf vad jag behöver öva på) och handlade "belöning" på Ica direkt efter. Dvs. godis och Brämhults juice.
Legat i soffan heeela dagen, och somnade till tills jag blev väckt av en tjej från Göteborg som ringde. Syster Nikki hade skrivit upp mig när hon tydligen varit i Gbg med en kompis och blivit sminkad och fotad. Nu fick jag samma erbjudande och fick ta med några kompisar, gratis. Tack Nikki!

Har inte hunnit träna denna veckan alls heller, fortfarande småsjuk i början av veckan, och vill inte riskera mitt liv för att jag inte orkar vänta med träning tills jag är frisk.

Iaf har jag gjort tacos ikväll, och försöker kika på Hata Göteborg samtidigt som jag skriver. Mjorå, det går.
Lyckades "putta" sönder ett finglas förrut. Great.

Annika Sörenstam är i stan. Ska nog passa på att luncha med henne imorn ;)

Imorgon blir det till att plugga Kemi. Ni hör ju själva, kemi, Har prov på torsdag, och mitt mål är att plugga på så att jag kan det på tisdag, då jag jobbar onsdag. Antagligen ska jag börja min privatlektion på torsdag. Ska bli så kul!

Börjar få hemlängtan nu, mamma! Vill busa med Manta, och blåsa på Norma. Sno kläder ur Nikkis garderob, äta upp alla kakor i mammas skafferi och dundra in hos milla&håkan.



För att skryta lite så ser mitt hår långt och tjockt ut.(bara på första bilden). HAHA! Sen klippte jag mig, och det blev som på bild 3. Fick även med den berömda Lennart-näsan och mitt nya träningslinne. ;)


(Ps.Någon som kan hjälpa mig med koder (fattar nada!) för att ändra lite på bloggen?Ds



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0