Crazy day!

Idag har varit en helgalen dag. Vår mattelärare Per är speciell. Lotta, kemiläraren, gick fort fram. Per gruvade på en lång mening han satt ihop på Fysiken 5 minuter, och insåg senare att han kunde lika gärna skriva ngt pinsamt enkelt. Well får nog förklara närmare en annan gång..

Vill ha en ny telefon nu! Var ett hårstrå från att beställa en SonyE K810i, men som tur var hejdade jag mig när jag pillade på telefonen i verkligheten och insåg att skärmen var för liten för min smak. Vill ha minst 3,2 kamera oxå. Då blir det inte mycket till alternativ än att ta the same as J, Nokia N73. Fast i en annan färg. Diggar dock inte den andra färgen, och kan ju inte ta samma som J. Dilemma!! i-landsproblem...

image341
Åt den godaste kebabtallriken ever igår, efter att jag suttit på köksbordet (Ja, PÅ köksbordet)  och gruvat på vad jag skulle laga för mat. Älskar när Jocke kommer med briljanta lösningar som hemkörning ;)

Fortfarande inte frisk. Har ont i halsen, så får skippa dagens "planerade" träning. Jaja, vad är en bal på slottet..

Och på tal om ingenting, har in sett Heidi Klums "hårspray" reklam? Jag har fått ordet "pushup-effect!" på skallen. Det låter så roligt när hon säger det.. :)

Rasta Mutta Lainen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0