Reloaded

Nej, nu är jag fruktansvärt trött på mig själv och min slapp/trötthet!
Inser att jag faktiskt har ett gymkort, och är nu bokad till ett DansAe pass kvart i sju.
Imorgon går jag hem efter jobbet.

Det fanns en tid då jag var i form :) Nu ska jag leta upp henne. Mitt problem är inte att jag inte kan komma i form, utan att jag är för lat. Om jag verkligen vill och tränar regelundet kan jag faktiskt få den kropp jag vill ha.


Jag har ingredientserna, nu ska jag bara se till att få en fin deg! ;)




Kommentarer
Postat av: Ida

Vore inte helt fel att se ut som henne, nej!

2007-10-16 @ 22:17:20
Postat av: Nikki

Vi kommer på fredag eftermiddag, när han är klar med mötet i Värnamo. Stannar till på söndag, men Fredrik åker på söndag morgon till Elmtaryd och jagar och kommer o hämtar mig på hemvägen. Står ni ut med oss/mig en helg, så ska det nog bli bra!

Kram kram

2007-10-17 @ 18:12:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0