Rättelse.

Mitt förra inlägg om Oufit kanske blev lite feltolkat när jag skrev att man inte ska blanda engelska ord med svenskan. Tja, hur ska jag förklara mig. Jag använder även moi engelska ord i min text, det känns bra :) Men att använda ordet Outfit hela tiden, när man kan skriva klädsel osv. tycker jag är onödigt. Men hey, nu är vi där igen, det är vad JAG tycker..

Idag har vi haft labb på Kemin, där vi skulle bestämma ett okänt ämne genom att bränna ett flertal andra ämnen och även blanda de i en lösning och se om det blev ett utfall (fast ämne). Faktiskt rätt kul, jag var boss över brännaren :P
Sen kändes Fysiken som en evighet när vi hade 3 timmar. Ah, får en sådan jädra träsmak i rumpan av de stolarna..

Haft lite gympa tillsammans med Jocke här i vardagsrummet. Exercise of the day! Käkat en kanelbulle (köpte färdigfrysta, hittade inga nybakade) och ätit paj. Imorgon är jag ledig, och det ska fraktas en stor garderobsdel till Bussgods och pluggas matte..

Haha, såg ni Efterlyst, där de visade en 60-70årig man som snodde väskor på hotell. Sniken en!

Nu: film!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0