Onsdag

Man är så trött på morgonen, och man vill verkligen inte lämna den varma och sköna sängen. Regnar gör det också! Men, man får göra sin plikt.. En plikt jag inte alls trivs med just nu!

Var som sagt och tränade igår. Gick hyffsat bra, förutom i mitten då det blev jobbigt ett tag. Men det har sin naturliga förklaring ;) Svett som en dåre cyklade jag hem igen, och märker att mitt ögon blivit crazy. Det är något lurt med det, för om jag blir svett och har otur, kan mitt öga svullna upp. Det gjorde det igår efter träningen, jag var hemma som tur var :) Men det sitter i lite än, vilket känns jävligt najs! :)
Imorgon blir det friska nya tag på gymmet. Antingen gym eller om det finns ngt funny pass.

Sen på fredag morgon kommer antagligen min syster och voffisar hit.
Ska bli jättekul, och lite annat sällskap ibland är aldrig fel.

Jobb i eftermiddag. Men först skola och laga mat. Får bli något snabbt idag, typ chili-con-carne.

ÅHHHH vad trött jag är! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0