Ny vecka = Lov

Åkte hem till Åmål fredag förmiddag. Snällt nog fick vi åka med Js morbor från Göteborg. Har inte gjort många knop hemma under helgen, mer än att ha gått runt sjön med en massa hundar, typ 5!!!

Åt en mycket utsökt lunch med Elin igår på Hörnan. Skönt att träffas igen! :) Sen blev det en blixtvisit på Hannahs dansträning. Dansuppvisning den 1 december, då har jag lovat henne att komma och titta. "Ska vi plocka körsbär i min trädgård, du och jag woowwoow waaa!" Mycket som händer den helgen. Vissa blir ju äldre, nästan gubbe! ;)

Har som nämnt tidigare lov denna veckan från både jobb & skola. Kanske ut på onsdag och fira Halloween. Kanske. Kanske.

Igår var det 3 år sedan min morfar gick bort. En händelse som inte riktigt släppt taget om mig ännu. Antagligen för att det var alldeles för tidigt och att det kom som en chock. Jag höll på att svimma i trappan när mamma berättade vad som hänt. Tyvärr hann jag aldrig tända ett ljus på graven igår, men jag var hos mormor och kramade om henne och vi pratade lite om morfar.

Som ni märker är jag ingen flitig uppdaterare, är nog inne i en sådan fas där jag prioriterar annat...

Slå mig hellre en pling om det är något ni undrar! :)

image416


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0