Nej!

Vad är nu detta?
När man håller på att åmar sig i underkläder med en kille i kallingar och speedo-mössa på en scen, då kan man ju undra om det inte är mer än rätt att hon inte får ha vårdnad om sina barn. Att hon dessutom GJORT allt hon INTE skulle göra för att få behålla vårdnaden, då får man skylla sig själv. Eller?
Men så kom jag på att Madonna har gjort nästan samma sak, ni vet med hennes strut-bröst. Dessutom har Madonna kysst Britney på en scen. Sikka tjejer...

Jag vill bara ge henne en klänning och ett par  täckande strumpbyxor. Tänk vad mycket bättre hennes comeback hade sett ut om hon haft "kläder" på sig. Undra vad som rör sig i hennes huvud egentligen..

Men detta är inte mitt problem över huvudtaget. Och det är ju skönt.. :)


Kommentarer
Postat av: Hanna ^^

Jisses, de va första gången jag såg det framträdandet. HJÄÄÄÄLP! Åma åma åma... Dear god!
Därimot tycker jag inte att hennes JOBB, som hennes karriär faktiskt är. Ska ha nått med vårdnaden om barnen att göra... Men tycker ändå inte hon verkar kapabel till att ta hand om barnen så som hon håller på på sin "fritid". Hmmm...

2007-10-05 @ 16:51:38
URL: http://hannaofsweden.blogg.se
Postat av: Marika

Hanna:
Näe, hennes jobb bör ju egentligen inte ha med hennes jobb att göra. Men att hon inte skött sig enligt domarens önskemål är inte bra..
Och uppträdandet var mest pinsamt. Är inte meningen med ett uppträdande att man ska nå ut till publiken och TITTA på dem ibland, inte leka sängkammare :)

2007-10-05 @ 20:41:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0