När saker inte är som man tror..

image365

Kommentarer
Postat av: msv

VAR hittar du dessa skojiga bilder? den var ju riktigt underfundig.
Roiliga bilder är kul, men alla dessa halvnakna tjejer tycker jag inte ger ngt. Bättre att du visar lite bilder från vardagen ex. dansen,skolan,tvättstugan(ha,ha)osv.Även Halmstad som stad måste ju ha en massa att visa upp.

2007-10-04 @ 23:27:50
Postat av: Anonym

VAR hittar du dessa skojiga bilder? den var ju riktigt underfundig.
Roiliga bilder är kul, men alla dessa halvnakna tjejer tycker jag inte ger ngt. Bättre att du visar lite bilder från vardagen ex.
dansen,skolan,tvättstugan,osv.Även Halmstad som stad måste ju ha en massa att visa upp.
Hoppas ni har det bra där nere och sover skönt i era nya sängar.Här laddas det upp för älgjakt(ha,ha)

2007-10-04 @ 23:35:31
Postat av: msv

FAAN... nu blev det fel. Skulle bara lägga till lite till den första texten och så blev det dubbelt,IGEN!!!
Ja,ja du får ha överseende med mig,men det är ju inte dåligt att jag kan skicka meddelanden över huvud taget, eller vad tycker du? Går det att ta bort så gör det är du snäll och visa mig i så fall hur man gör.

2007-10-04 @ 23:47:14
Postat av: Marika

msv:
Haha, jag tycker du är så duktig så! Jag hade gärna lagt upp mer bilder från mitt "liv", om jag inte hade varit så förbaskat lat för att koppla en sladd mellan telefonen och datorn :)
Du själv kan tyvärr inte ångra det du skrivit, det är bara jag.. :)

2007-10-05 @ 14:11:54
Postat av: msv

Va bra, ångra en kommentar då. Det ser ju lite dumt ut med dubletter.
Du är en lydig och läraktig dotter ser jag.Skall titta på dina bilder nu när jag har vaknat till efter nattens pass.Det är Arvika "Marten" denna helg, så vi har haft fullt upp med alla "påverkade" ungdomar som har blivit utsatta för misshandel??? eller helt enkelt druckit för mycket.
SKÖNT ATT MINA BARN INTE GÖR NGT LIKNANDE (ja, ja man kan ju alltid ljuga lite grann i alla fall) eller?.

2007-10-06 @ 14:18:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0