När det är gött!

Har skubbat badrummet skinande, eller såpass mycket det går! Min mamma har sagt att ett fräsch badrum är huvudsaken när folk kommer på besök. Så nu behöver jag inte städa mer ;) Tss..


Dessutom följde jag med J till kårgymmet och körde crosstrainer i ca 20-25 minuter. Min plan på att köra lite armar efteråt  gick i krass när som det kändes halv högskolans grabbar såklart hade belägrat de grejerna. Så jag fick köra lite dansarmövningar här hemma medan jag gjorde plie i 5 min. GÖTT för rava!

Köpt lite nödvändigt ont som schampo/balsam och mat efter det.

Imorn ska jag till stan och köpa:

- Ljus rom. Här ska det bli mojitos!
- Mössa, det börjar bli kaaallt!

Tjing tjong!


Kommentarer
Postat av: Emelie

KVINNA UPPDATERA!! :P

2007-10-24 @ 17:22:37
URL: http://emelieahgren.blogg.se
Postat av: Marika

Emelie: Hahaha, jag orkaaaar inte! Blahablahaaa..!

2007-10-24 @ 20:57:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0