lörrrdag..

Provet igår kändes okej.. Ett tal satt som ett smäck och funderade inte en sekund på hur den skulle lösas. Då har jag alltså 2 p iaf! :) Mest störande är när man inte får en ekvation att gå ihop. Satt nog 20 minuter med en och räknade om, om och om innan jag gav upp.. Well, well.

Jag städade, men utan någon Kent musik, igår efter provet. Jocke hade ju självklart både datorn och min iPod. Dessutom spelade jag Halo 2 för första gången. Haha, jag måste ha varit den mest usla soldat. Men det där med att man ska springa, titta upp/ner/rakt fram samtidigt som man ska skjuta är inte helt lätt.. Koordinationen går inte riktigt ihop där! :)

Till middag blev det lax och egengjord klyftpotatis och självklart den ordinary såsen: rödlök, creme fraiche och fiskrom. Idol skickade ut helt fel person, tyckte jag. Sams röst är bara jobbig att lyssna på..

Idag: köpa godis och ranta runt här i lägenheten som en fånge. :) Ska städa garderoben och vika tvätt. Men väntar på att humöret för det kommer.

Ha en trevlig lördag folk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0