I feel good..

Idag känner jag mig efter en härlig dusch fruktansvärt fräsch, och jag skämms inte för att säga det, haha.. Kikat på Resident Evil 2 nyss, och jag tycker nog trean var bäst.

Igår var jag pinsam nog och ansåg att det var läggdags klockan elva. Tittade på Resident Evil 1, och blev så förbannat rädd när jag skulle hämta något som låg på golvet att jag trodde jag skulle skita ner mig. Det var bara ett skrammelljud och en halvöppen dörr, men ändå, en nersmittad zombie kan ju komma. Så jag tog modet till mig och genomsökte lägenheten med draget vapen och alla mina militärvanor, dvs noll.. haha!

Ojoj, funderar på att kila ner till stan i bästa mysmundering och ta lite kort på den faktiskt vackra staden. Samtidigt kan jag  ju köpa smör. Komma undan Bingolotto.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0