Familjeäventyr!


Lite "nostalgi" ;)

image373
Haha, jag är ledsen för hans skull att vi aldrig kommer glömma detta!

image374
Stackars lilla tomten! Varför har Tomten rakat bort skägget på kinderna, och låtit det växa ut genom näsan? Nisse är med i bakgrunden.. ;)

image375 
Skräll.

image376
Vad är det för plan Håkan smider på? Övriga lyssnar ivrigt :)

image377
Även Vikenborg måste få känna Håkans partyhumör!

image378
Snygging där!

image379
Vad händer i bakgrunden? 

image380
Även Mamma känner rytmen.

image381
Yes, we know. Armpitt!


image382
Får bli en bättre julgran i år va?!

image383
Tsss..

image384
Lovar att det är fiske de pratar om ;)

image385
Varför, VARFÖR är jag alltid på höger sida och du vänster?

image386
Jodå, väggen håller för mannen i bakgrunden att luta sig mot..

image388
Pappa & Paddan!

image389
Resultat av att jag är trött!

image390
Vafanculo..!

image391
Typiskt jag, sitta och titta på..

image392
Brandmannen Ronny sa att det var helt okej att ha Hannahs tält över grilen för att undkomma regnet..

image393
Grillfest hos Svensson/Holmström.

image394
Tjuvätare.


image387
Sist men inte minst, Bossen i familjen..!



Kommentarer
Postat av: Hasse B

Haha, ja, det är svingott. 6 st tryckte jag i mig. =)
Roliga kort du lagt ut, haha.

2007-10-07 @ 15:33:13
URL: http://gitarrlir.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0