Det är torsdag.

Efter en fysiklektion med en maaaaaassa uträkningar åkte jag hem och lagade mat.  Fick åka till jobbet vid 4, och slutade 7. Jag hade hela lektionerna själv, och det var skönt, för då kunde jag lägga upp allt som jag ville. Jag hade iaf jättekul med mina elever. Tråkigt nog fick vi börja första lektionen senare  eftersom ingen varit där och öppnat åt oss och min medhjälpare var sen. Inte bra när sånt händer..
Sen tog jag och en elev vid namn Belle bussen hem : ) Söt tjej!

Idag började jag sent, 11.15. Otroligt skönt! Kemilabb där vi satt och plockade ihop en massa atomer. Kul faktiskt.
Matte C efter det och en snabb genomgång innan vi satte oss och räknade på Fysik :)

Här ska nu städas. Sen blir det gymmet och mathandling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0