Önskelista update!

♥ Kniv och stekpanna står fortfarande kvar!

♥Hantlar. 4 kg är nog lagom att sitta och pumpa med. Freddas är väl på 5, och de är tuuuunga! ;)

♥Sodastream. Dumt att köpa vatten på flaska!

♥Strumpor. Strumpor. Strumpor.

♥Tavlor. Svarta tavelramar. 4 st.

♥Glöm bilen, han skulle ha den själv! :)

♥ Glas. Vardagsglas. VART har mina försvunnit?!

♥Sängstomme.

♥Pengar. Fast, som pappa sa en gång, de går ändå bara till räkningar och tandläkaren. Meningen med dem är väl att man ska köpa det man vill ha!

♥Lådor. Boxar. Förvaring. Vi snackar nog ikea här.

♥Parfym. Sak jag aldrig har råd att unna mig själv.

♥Saker jag aldrig har råd att unna mig själv. Smink, fransfärgning, nice hudkräm.

♥Snygga saker till hemmet! Gärna i mörklila, till vardagsrum.


Jag sa iof att strumpor och hantlar duger gott & väl. Men vill bara ge er lite alternativ, vad ni ska köpa i födelsedagspresent tex.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0