Marika gör det igen!

Entrar in på Hemköp för att handla det nödvändiga; diskmedel. Och naturgodis. Och topps. Kommer igenom första porten med de dära numera gigantiska kundkorgarna som man så fiffigt kan dra. Hej klenisar!  

FASTNAR mellan port 1 & 2. JAHA, NU DÅ?! Självklart är portarna belägen bredvid kassan. "Ehh.." får jag fram. De i kön tittar på mig, bakom korgen. För jag vill bara gömma mig. Backar, och tar sats för att porten ska öppna sig. Men nej! Med desperata ögon tittar jag på kassörskan, som är den mest revligaste jag kassörskan jag mött, jag tror jag nämnt henne tidigare, som kommer och öppnar åt mig. FRI!

Konstigt att varende jävel utom jag kommer igenom utan problem. Vad hände? Var jag för snabb? Är jag radioaktiv så jag sätter all teknik ur spel. Den som lever får se..

Det härliga med mig, är att man kan aldrig slutar förvånas.
Som när min mosbricka flög på pappas mage när jag skulle gå och köpa glass men lämnade den kvar. Sånt händer bara mig.

image394

Kommentarer
Postat av: Milla

Det var inget som förvånade mig när det gäller Mika, som H brukar säga.Du fixar det mesta Mika. Hoppas att kassörskan har semester snart så hon får vila upp sig ifrån dina bravader.
Kram Milla

2007-11-28 @ 21:40:09
Postat av: Marika

Milla:

Ja, det är Hemköp inne i stan som tur är. ;) Vad som är spännande är vad som kommer hända imorgon på tåget hem ;) Kanske lyckas med ngt där!

2007-11-28 @ 23:30:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0