Let´s dance.

Tiiidig dag på skolan. Inte kul alls att börja 8.15. Det är svinkallt ute också! Nej, bättre mornar har jag varit med om.
Vad som är positivt är att imorgon åker vi hem. Ska bli skönt att träffa "alla" igen. Känns som evigheter sen, men kanske ngn månad egentligen.
På lördag blir det proppat i schemat. Ska kolla på lilla Hannah som har sin första dansuppvisning 15.00.  Hon kanske kan bli ngt, som sina mostrar. Fast det kankse det ni fasar, M&H? ;)

På kvällen ska vi fira "Freddan". Han fyller jämnt! Jag har iaf fixat den presenten han kommer att uppskatta mest! Jag skulle själv vilja ha en :) Lugn, ska visa er nästa vecka.

Jag tänkte om jag fick låna en bil och fara till Karlstad och kika en sväng på fredag. Ikea, julklappar.. Någon? Well.

Några timmar kvar till jobb. Hem och packa och städa! Vem vill komma hem till en svinstia? Ska nog försöka få lite motivation till att studera innan. VILL INTE!

Värdelös läsning, jag vet. Men annars mår jag bra och försöker dricka mkt vatten för min hy skull. J råpluggar och ska roa sig med hockey ikväll. Och de är fortfarande inte klara med ventilationen! Ni kan tänka er hur gott det luktar i sovrummet på morgonen då, om man glömt öppna fönstret ;)



Tjoho, så länge.. Glöm inte Room Service ikväll!

Kommentarer
Postat av: msv

Får ja följa me? Fårja följa me?

Till k.stad alltså.

2007-11-28 @ 21:38:45
Postat av: Nikki

Mamma....jag kan svära på att du satt och nynnade när du så klatschigt skrev: Får ja följa me... Inte sant?

Mika...får JA flja med??

Till Karlstad alltså.

2007-11-28 @ 23:03:48
Postat av: Marika

Msv: Klart du får följa med, det är din mans bil jag tänker sno/låna!

Nikki: Haha, jag fick först fundera vad det var för låt du talade om. Men nu kom jag på den!

ALLA FÅR FÖLJA MED! Ikea måste invigas av mig.

Ska bli skönt att komma hem!

2007-11-28 @ 23:34:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0