Thöörsdaj!

image248


Vaknade sent idag, ca 10.30.. Sköönt! Upp och pilla med räkningar (verkligen inte kul denna månaden!). Ringt Laholm om mina vikarierande timmar. Lönen? Ja, den kommer nästa månad! Buuhää, behöver dem denna månaden.. Så jag fick efter en dusch lägga mig bredvid min sambo och klaga över situationen.. Efter en del klagande och hans omvända psykologi blev jag på bättre humör. :)

Hämtat tvätt, städat, slått in packet! Men jag har Plentyful kvar att göra idag. Ska packa så det är klart, och skriva en slutsats! Tyvärr så är det trist väder idag. Grått. Men det ska inte hindra mig, för det behöver verkligen dammsugas här. Det ska vara rent när jag lämnar lägenheten innan jag åker till Åmål imorgon. Wiihoo, ska träffa Emelie över en Falafel/Langos! Värt att åka hem bara för det. Emelie alltså! ;)

Och på tal på fest. Det är inte ofta det händer, men när det väl gör det. Ja, då kommer allt på en gång! (Känns så med det mesta!) Blev bjuden på förfest av Linda B och minst 3 fester till.. VART ska jag ta vägen!?

Haha, hittade vårat gamla Nintendo spel förrut. Blev så jäkla sugen på att spela Super Mario 1-3!

Ladies and Gentlemen.

Bye.


Kommentarer
Postat av: sofia

Haha, blev också bjuden på förfest hos Linda B.. Men fick tacka nej.. "/

2007-05-24 @ 20:08:57
URL: http://shoegalblog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0