Tandnoja!

Jag har i några nätter drömt om olika happenings med mina Tänder! Kanske är rädd för tandläkaren helt plötsligt nu när jag är 20 och måste betala för mig =/

Iaf, inatt drömde jag om att jag jobbade på ngt typ av äldreboende. Helt plötsligt känner jag kanten av min hörntand med min tunga (ni vet, så det känns när en tand är lös!) och jag blev jätteorolig. Jag yrar runt och ringer min mamma, så *pooop* lossnade tanden! Där stod jag med min hörntand i handen.. Hilfe!

Så pinsamt nog har jag fått noja över mina tänder idag. Borstat dem jättenoga imorse + flourskölj. Efter att jag ätit mat nu på eftermiddagen, blev  jag tvungen att borsta tänderna igen + tandtråd med flour + floursköljning. HAHA!
Nu ska jag inte borsta dem förrön det är läggdags..!
 
Eller är det något annat jag oroar mig för i drömmarna? Iaf så har jag fått tummen ur och börjat sköta tandisarna! Och det är väl bara bra.. =)

image230





Kommentarer
Postat av: sofia

hejhej!
hehe jaa, kunde inte hålla mig borta särskilt länge.. =)

2007-05-20 @ 16:26:17
URL: http://shoegalblog.se
Postat av: sofia

Menar det.. Fattade ingenting.. Synd att dom inte gifte sig faktiskt. Får försöka ta reda på när nästa säsong börjar sändas, blir väl inte förrän i höst men "/

2007-05-20 @ 20:21:28
URL: http://shoegalblog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0