Mätt som en plätt!

image179



Jag orkade faktiskt ta mig till Hemköp och köpa mjölk till lasagnen efter en lååång dusch.. Har tom gjort lasagnen, och jag får faktiskt berömma mig själv *klapp på axeln*. Smakade riiiktigt gott! Annars har jag suttit och kurat mig med en flaska Loka och lite godis (godis är min terapi!) med datorn i knäet och småkikandes på tvn.

Nu känner jag mig faktiskt mycket bättre!

Kollade in avsnittet från Stina med Ebba Von Sydow. Tjena! tjejen tjänar runt 50 000:- kr/mån. Iof, skatt på det oxå! Hade gärna suttit ned och prata med henne, hon verkar klok och rolig på ngt sätt.. På onsdag gör de om i hennes lägenhet i Roomservice. Inte missa!

Funderar på om jag är tillräckligt mkt bättre för att träna med Carmen Electra & Fit to strip nr 2. Gryyyyyyymt bra styrkeövningar. Köp eller ladda ner den! Men jag kanske får vänta till imorgon, och komma med en sjudundrandes träningsvärk till lektionerna i Laholm. Hej Hej Hej!

image180


Kommentarer
Postat av: Anonym

NÄÄ!jag såg avsnittet med ebba å ja satt och skämdes.. guud hon va så pinsam, ja täkte bara snälla människa va TYST..så där håller ja inte me dej :) hehe

2007-05-08 @ 14:12:02
Postat av: Marika

anonym:
Haha! Kanske är lite sanning i det du säger.. Jag grejade med datorn samtidigt som jag tittade, så jag såg väl bara delen där hon sa vettiga saker. Pinsamt liten och onödigt dyr väska hade hon iaf.. :)

2007-05-08 @ 14:29:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0