Måndag & Helgen

image175


Blev inte så mycket gjort under helgen, vilket kanske var tanken.. Jag & J låg ute på gräsmattan igår och försökte sola lite, men vi gav upp när det blev tråkigt. Men det var så varmt ute!! Flyttade om möblerna lite i vardagsrummet oxå.. Blev inte helt nöjd, så får komma på en ny lösning!

Varit ledig oxå, eftersom dansen på Halmstad Dansklubb är slut för terminen. Men jag ska jobba vidare ändå. På onsdag är det jag som ska vikariera för Laila Adele i Laholm 2 lektioner. Samma sak nästa tis&ons. Ska bli skoj, hoppas att de är duktiga så man kan jobba hårt med dem...!

Dock har jag blivit förkyld, och skyller på Js envishet med att ha fönstret vidöppet igår kväll ^^, Jag veeet Nikki, man blir inte förkyld av det, utan virus (Rätt?).  Jag ska iaf orka ta cykeln bort till Kajskulet och lämna en sak.

Gjorde blåbärspaj igår (med några ynka hallon som var kvar!) och den blev suuur! haha, kanske skulle haft mer socker och mera smuldeg :) Men den slank ner ändå!

Sommarjobb? Jaa, jag har sökt en massa, fått 1 (Ikea) men är som sagt väldigt kluven om jag ska ta det. Och på tal om sommarjobb så har jag fått funderingar på att läsa Tekniskt basår här om ett år. Vill jobba ett år till. Då har man förtur in på de flesta ingenjörsutbildningar. Jag? Ingenjör? Visst, om jag hittar en utbidlning jag verkligen verkar intressant, klarar jag nog det... Och jag som vill bli företagsledare, måste nästan ha en ingenjörsutbildning..  Yeah, yeah! vi tar det då..

Nepp, nu ska jag somna om en liten stund, så kanske jag vaknar frisk! ;)

Take care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0