Hej!

42875-129

Igår var jag riktigt rastlös, och det brukar jag inte vara. Fick slösa lite energi på att dansa runt i lägenheten med ipoden, samtidigt som jag såg J himla med ögonen (vaddå, var jag irriterande?!) haha! Sen fick han ett stolle-ryck och började planera min höst med Basåret, dra fram böcker (han läste det förra året) , visa uppgifter och värst av allt, jag skulle lösa en uppgift! Då var det min tur att himla med ögonen ^^, Men gulligt att han är så engagerad!

Somnade nog halv 2 till slut. Vaknade 10 när posten kom, och fick en avi. Tydligen från tidningen Tara (prenumerarar på den 3 nr för att man fick ngt fint i premie, har jag för mig!), så den ska jag hämta ut sen.

Men just nu överväger jag att ringa mamma!

Meeeen NEEEEEEEEJ! Herregud, Mc Steamy (Eric Dane) från Greys Anatomy är med i Ellens talkshow. *dreggel*

Baj Baj! ;)

image213

McSteamy kommer ur duschen, efter att ha "varit" med McDreamys fru. Behöver jag nämna att jag spolade tillbaka X antal ggr när jag såg avsnittet..! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0