guud!

Jag vet inte om jag ska skratta, gråta eller skrika!

Fick ett mail precis:


Hej jag har lagt märke till din annons och har det
rätta för dig...
en etta fullt möblerad i centrala älmhult. jag ska
resa bort i ett år så du kan få hyra den hur länge
du vill för endast 600kr i månaden och allt ingår
även bredband.



Varför jag blir så confused är:

- Detta innebär att jag faktiskt KAN jobba på ikea?
- Hur ofta får jag egentligen träffa my man? Ge mig mitt schema.
- Ska jag verkligen ta alla 7 veckor?
- Om jag får jobb i Åmål nu då?
- Tänk om det är en sunklägenhet och en knarkare/mördare som har lägenheten?
- Vad gör man i Älmult förutom att jobba?
- Bredband? Jag har ingen egen dator..
- Så man kan alltså cykla till Ikea?
- Mami, jag blir ju ensam i Älmhult!
- snurr, snurr, snurr i huvudet!!!!

Nu vill jag att J kommer hem igen, prata med han/prata av mig och sen ringa mamma! haha, mamma är min wonderwall! 

Vad är det jag funderar på egentligen?!


image170


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0