Utmaningen!

Utmaning


1.
  Jag tar aldrig det som står längst fram i affärer, tidningar, kläder, nyponsoppa, mjölk. You name it!

2.
Jag är nog en av de få som tycker det är roligt att få reklam..!

3.
Att skuva saker & ting framför mig, det är min grej det! Nu tex. bävar jag för att ringa och meddela att jag inte kan ta ett jobb på tisdag.

4.
Jag tycker det är lite pinsamt att stå vid godiset i affären och leta efter något gott. Dont know why!


5.
  Det är inte ofta jag provar de kläder jag köper, spec. tröjor & linnen. Nämnde jag att jag dessutom hatar omklädningsrum..

6.
Jag kan få panik när någon kör lagligt 50 när det är lite utanför stan och ingen trafik. Eller när jag har bråttom och ligger bakom en snigel. Men sen är jag lika elak tillbaka, är det någon som ligger "klöss i rava", då ska det bannemej vara laglig körning, om inte lite saktare. ALLT för att jävlas! haha! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0