Natalie

Har hittat en låt att terrorisera mina öron med. Toni - Natalie. Mmm!

Men just nu sitter jag och väntar på Fredrik som kommer hit efter ett möte. Han kom hit igår kväll och vi tre gick och köpte mat till varma mackor. Yummie! Fredrik är mellansysterns pojkvän och jobbar nedåt i landet ibland, så det är inte så att jag har konstiga förhållanden :)
Flyttade in lördags, och som tur var kom mamma & pappa ner och hjälpte till, "våran" bil skulle aldrig ha orkat all den last, så pappa bidrog med bil. :) Martin kom och hjälpte till även han. Mamma bjöd alla på pizza efter allt var flyttat och städat, sen tog vi två ett glas vin medan killarna tog whiskey. haha!
Än så länge trivs jag som man bör, förutom Posten som har sitt paketsäte utanför, och drar igång fyra på morgonen. Jag lär mig!

42875-135

Här är hallen, och det är det enda jag bjussar på så länge. Enda stället som inte är packat med lådor! :)

Kommentarer
Postat av: emelie

Utmanar dig, se min blogg!

2007-03-06 @ 17:26:12
URL: http://emelieahgren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0