Home again!

Efter att ha spenderat min tid i Branäs söndag-torsdag och hem till Halmstad på lördag igen, är jag nu hemma som sagt ;) haha!
I Branäs var det kanon, kanonfint väder och kanonfin stuga vid backen. Inga brutna ben på någon utav oss :) Kanske större magar! :) Vi har lite på film, där jag tog modet till mig och gav mina stavar till mamma och åkte bakom milla & Hannah och filmade. Jag var igång med filmkameran i liften tom. Haha, you should see it!

Meeen, ingen är perfekt. Jag fick den briljanta ideén att filma nerför backen och in i stugan på skidorna. jajjamen, det gjorde jag! Filmade Sara, Pontus, Hannah, Milla och mamma som kom åkandes. Sen kom jag efter, nedför slänten och filmade ända in till stugdörren. Fick en känsla av att jag glömde något! REC-knappen insåg jag.
"Happ, jag glömde trycka in rec-knappen! Det är bara att göra om det. På med skidorna igen, så tar vi liften upp!!"

När jag kom hem hit (Halmstad) var Js mamma här  på besök. På söndagen var det dags för jobb igen. Och jag fick springa häcken av mig i Polis & Tjuv med barnen, eftersom Cornelya var bakis. haha!!

Det är så ljuvligt väder ute, så jag funderar på att stoooorstäda! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0