ahh..

Ledig hela dagen idag! Mycket gott. Då hinner jag ränna ner till stan och shoppa, hem och städa, till Maxi och kolla på cykel! Hinner nog så mycket mer än så..  Imorgon kommer våra köksmöbler från Ikea. :)

Pratade med mamma i telefon igår om en tidig födelsedagspresent; cykel!:

Mamma: Är det ljus?
Jag: Näe, den är svart!
Mamma: Haha, nej nej! Har den LJUS?
Jag: Jasså! Jaaa...


Mycket skönt väder idag, och är det lika fint på lördag, ska jag bannemej ut och svira! :)
Inte långt kvar till dansuppvisningen den 1 Maj här i Halmstad heller. och så fick jag en förfrågan om jag kunde leda Barndans här när Halmstad firar 700 år i slutet av Maj! Hmm, har för mig jag har en tenta då.. Sorry!

Have a nice day! ^^,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0