Zwanzig jahre alt...

När jag brukar förklara får nya elever hur gammal jag är säger jag alltid "Jag är 19 år ung." Lagom töntigt. Nu får jag dock ändra till "Jag är 20 år gammal".



Idag fyller jag alltså 20 år. Ingen större förändring än att jag får shoppa loss på the big S och att det är 2 månader kvar tills jag har haft mitt körkort i 2 år (dvs. min prövotid går ur!). Resultater av de två åren är: 1 stycke totalkvaddad bil, 0 böter och 1 bensinstopp. ^^,

Firade med mina syskon & häng + Alexandra & David i lördags. Inte alls mycket folk på HC, utan kändes mest som en liten hemmafest (fast på hc, då!). Jag tror nog bestämt att roligast på kvällen var Nikkis min när jag bränt hennes kotletter till kol och Alexandras sång från Östra Åsen till Hc. För att inte glömma sagostunden på Hc. Haha..
Gårdagen blev alltså en mycket givande dag i horisontalt läge med godis i bägge nävar med sambon hemma i Mo.

Så idag har jag än så länge fått min hudkräm (XM focus) och påslakan av mamma. Cykeln var en tidig present från henne. Väntar bara på att min XC90, ett års förbetalda hyra, 42" platt-tv och nya säng ska komma. Haha, in MY DREAMS!

Är mest sugen på tacopajen som serveras ikväll..


Ciao!
image253



Kommentarer
Postat av: sofia

Grattis! =)

2007-06-18 @ 21:15:52
URL: http://shoegalblog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0