.....

Nu är jag hemma i Åmål hos mina parents efter att ha varit i Js sommarstuga och målat ladugården, ätit sjukt mkt mat hos tant Gertrud och inlett min karriär som grillare (brände bara 2 kareér, haha!) Vi gjorde även säsongens första dop i sandviken.. kallt.

Igår hade mam&pap besök av de härliga Gunvor & Pelle.  Träffar man inte sina gamla klasskompisar någon gång, får man snacka med deras föräldrar.  Markus (min gamla goa vän) bor ju i storstaden S och vaktar sverige från hästryggen. Vi åt smaskig grillad lax! Sen var jag snäll nog att köra hem dem på natten, eftersom jag var den enda som höll näven ifrån flaskan =P

Idag ska jag på kalas hos min syster. Imorn kanske jag ska träffa Elin Pelin. Köpa presnter till kvinnan som tar studenten!

Om jag tål solen eller inte, vill jag inte veta, men att ha orkat ligga sammanlagt 1 h & 15 min ute i solen, anser jag som en seger!

Trist läsning, jag veeet!

Kommentarer
Postat av: Sophy

Sandviken?? Hmm..jag misstänker att de inte är "mitt" Sandviken du vart i..=)

2007-06-16 @ 00:21:00
URL: http://sophy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0