Jag blir typ, ahh!

image254



Har precis tittat på Leila bakar med mamma. Jag blir typ kåt på hennes kakor/tårtor hon bakar. Gee mig! Idag hade hon dessutom ett supersött rosa förkläde i tub-modell..! Ge mig nr 2!   Plus alla underbara redskap hon har; rosa diskmaskin, ljusblått kylskåp och massa färggranna skålar..! Leila, vill du gifta dig med mig?! Det är mitt prio ett att imorgon spendera mitt major-presentkort jag fick av Jockes mamma i födelsedagspresent på Önska imorgon och köpa en massa färgglada köksredskap ^^,

Haha, dagens pinsamma måste vara: Jag har ända sen februari då jag köpte min illgröna iPod trott att jag måste "uppdatera" den med de låtar som är inlagda på den, medan den ska laddas, annars försvinner låtarna.. Har därför flertalet ggr påmint J om att han måste ta med sin dator så jag kan ladda mp3n. Tänkte vara djärv och testa på datorn hemma idag, att ladda den alltså. Visade sig att det funkade! Men till mitt försvar har jag gjort ett tidigare försök, och då gick det åt pipan.. Antar att den har en bra dag idag, bäst att passa på..!

Oh lord, jag har ju inte berättat om bröllopet Jag & J var på.. Berättar en annan gång. ;) Så mkt att berätta.

Mina dagar som Dag-matte fortsätter. Hundarna kommer vid 7 på morgonen, de lägger sig i min säng, vi sover till 10-11, tar en kort promenix, frukost och sen får man se hur dagen ter sig. Vi har det så skönt jag, Norma och Samanta..!

På fredag styr vi kosan söderut och Halmstad (vi = Jag&J, big syster+sambo&barn och kanske mamma&pappa) Grabbarna ska på trav, och vad vi andra hittar på vet jag inte. Jag är mest sugen på att pyssla i lägenheten (måla, inreda)

Timmarna kryper mot 24 nu.. Lika bra att inta sängposition och en film! :)

Take care, pumpkins!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0