Torsdag

Vad har hänt de senaste dagarna?

 

Ganska mycket.

 

Som jag nämnt tidigare så tror vi Frida är sjuk, eftersom hon dricker ganska mycket. Så mamma åkte med henne till Karlstad smådjursklinik i tisdags. Det visade sig att hon har/är på väg att få diabetes. Alternativet är att man opererar livmodern, ändrar kosten och ger henne insulinsprutor 2 ggr/dag. Frida är snart 11 år, och jag vet inte om det är värt att göra allt detta. En hund lever inte så många år. Ah, tråkigt är det iallefall..

 

Nu har jag och Frida lekt med pipen (en pipande leksak som föreställer en banan!), men den piper inte längre eftersom Norma har lyckats att mörda den..Grrr! Har hållit tuggringen åt henne oxå! ;) haha!

Idag sov jag och Frida till, hrm, halv ett! J  Vi sover så gott i min säng..haha!

 

Nu till något roligare..

Jag och Jocke har tänkt byta lägenhet, då vi insett att den är FÖR stor och att vi betalar för en massa kvm som vi inte använder (gigantisk hall+tv-rum och en balkong). Saftig hyra också: 5732:-, utan el.. J

Så en tjej som jag pratat med tidigare om att byta lägenhet, ringde förut och undrade om vi var hemma. Gav henne numret till J, eftersom han är i Halmstad nu. Jag själv, åker hem på lördag.. Jag hoppas verkligen de tycker om lägenheten, och inte har ngt emot att det är en 2½, eftersom de letade efter en trea… Håll tummarna!

 Ganska nöjd med dagen så långt (de få timmarna jag varit vaken!). Kommit på 1 låt som jag ska ha till danskurserna, bara 6 kvar då J Avancerar ju upp mig nu till våren och har 7 kurser istället för 3 som jag hade i höstas.. Näe fn, dags att hänga upp kläderna som jag ska ha på mig imorgon kväll på Viken! Svart stickad, långärmad klänning från Gina Tricot, guldleggings (lr så blir det svart igen!) och svarta lackpumps.. J Puss på er!

 
42875-83
Frida!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0