Tlöööööttt..

Har haft msn-träff med ledarskapsgruppen ikväll, och jag har FORTFARANDE inte läst litteraturen! Men måste ha gjort det till söndag kväll när vi har nästa möte. :) Jag får helt enkelt försöka övervinna min förmåga att bli åksjuk när jag läser i bilen imorgon och läsa medan vi far hem..

Dessutom har jag proppat i mig en massa gammaldags vaniljglass, och det pinsamt nog efter Du blir vad du äter! Visste inte att kolsyrat vatten inte var bra för magen. Dumt att jag lärde mig dricka det. Skrämmande bilder på en lever från en som dricker alkohol flera ggr i veckan. Iof är inte jag i farozonen, då jag kanske går ut högst 1 ggr/mån, men ändå. Hädanefter ska jag pimpla vin och låta spriten stå! :) Förnuft.


Nu blir det madrassen framför tvn, och förhoppningsvis somna gott. Imorgon måste jag göra kladdkaka till en grupp på Örjanskolan, lovade att de skulle få det sista gången om de skötte sig...

Natti! ^^,




Kommentarer
Postat av: Emelie

Du lilla ärtan min, bara för att du har sett på "Du blir vad du äter" så ska inte det hindra oss från att dricka cider å sprit på lördag :P
Du får väl helt enkelt ta en jogging tur hem på söndagen ;P *klem

2007-02-19 @ 17:08:37
Postat av: Emelie

det kan du nog räkna med babe! Men du vet jag köper inget åt dig, det är olagligt ;)
När kommer du då??
Wieehoo vad jag längtar!!!

2007-02-19 @ 19:08:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0