P.B

Jag tycker det är skoj att vi har börjat om från noll här hemma. Ziipp. Från det allra första avsinttet av Prison Break. Hur många har sänts egentligen? 100? 20? Vi har sett en del av första säsongen tidigare, men det var nog dags att  fräscha upp minnet och se allt..
Dessutom kan jag gå och hämta min telefon från Rehab idag. Vågar inte, det kostar säkert en sjuhelsikes summa.
Köpa frimärken till julkorten! glöm inte det.. Boka tvätttid. Icke att förglömma. Baka. ohhh.
Jag har även ätit en halv konserv med makrill i tomatsås, för det är väl makrill? Luktar kattmat. Har hört att det är nyttigt för knoppen.
Näe, nu tog de livet av en fånges katt.. Dumma fångvaktare!

Men nu ska jag ta min kattmats-luktande mun och befria min telefon från bestarnas näste..

image447



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0