Would you pay to kill?!

image258


HELL NO!
Har precis pinat mig igenom Hostel 2. Bokstavligen pinat. Typ till den grad att jag fick smsa J och förvarna mina möjliga mardrömmar inatt och försäkra mig om hans skydd! Lugnt, han skyddar mig.
Jag tycker om att se skräckisar, Blair Witch Project satt jag ensam hemma en sen kväll och tittade på. Gick aldrig ner till nedervåningen ngt mer den kvällen. :) Men jag klarade mig igenom den ganska lätt.
Jag brukar inte blunda när det är ngt äckligt eller hemskt. Inte må dåligt heller för den delen.
Jag blir lite rädd "bara".
Men Hostel 2 (Taratino som har en näve i det filmskapandet) har tagit priset.
Jag tittade bort flera ggr och kände för att spy en handfull ggr.
Kollade att dörren var låst 2 ggr.
Funderade på att stänga av filmen och se den med J 3 ggr.
Tanken "Jävla tur jag klarade mig helskinnad hem från Slovakien" 4 ggr.
Tanken "Det finns säkert sånna fabriker i ett jävla östland" 5 ggr.


Egentligen vill jag bara varna Er! Om ni har lätt för mardrömmar, inte tycker om blod eller sjuka människor så skippa den filmen. Och om ni så för den delen tycker om att pina människor, blod och gärna vill komma på en ny affärsidé, skippa den filmen. (ni förstår vad jag menar när ni sett den)



Kommentarer
Postat av: Hasse.B

Åh, tackar. :) Hon är grym den lilla tokstollen. Haha... ;)

2007-08-10 @ 22:50:35
URL: http://gitarrlir.blogg.se
Postat av: Hasse.B

Självklart är dom det, hehe. Händer hos dig då? :)

2007-08-10 @ 23:39:05
URL: http://gitarrlir.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0