Torsdag

Gårdags kvällen var mycket rolig. Maja kom hit vid 20 ropade "Gud va fint ni har det!" innan hon kommit in genom dörren. Ah, hallen är för jävla fin ;) Vi skrev på vår labb-rapport, och babblade sen friskt. Vid kvart över tio började vi gå mot Högskolan och Kåren, eftersom J sa att det var låååång kö.

Väl i kön, fick vi vänta 1 timma. När vi stod längst fram, blev det helt stopp i en halv timma. Tydligen väldigt mkt folk! Hade himla lust att slänga in handduken, eftersom att vi var kissnödiga och att det stod 3 svettluktande indier bakom oss. Men vi kom in till slut, och hade riktigt skoj där inne!
Värt att göra om igen.

Käkat upp de sista vitlöksbaguetterna och de få pommes frites som var kvar till lunch nu. Är inne på andra visningen av Sagan om ringen nu. Somnade till den första gången. Nu har jag bara på den för att jag inte orkar stänga av. :)

Undrar på om det är värt att åka hem till Åmål nästa helg. Vill inte för att J kommer hem på lördagen, vill för att Nikki vill. Vi får se, har ju tenta veckan därpå.

Gäsp.


Kommentarer
Postat av: Jocke King

Snart dags för mig att gå på Barcelona-Bilbao matchen! Mohahah, 70000 personer på Nou Camp!!!! Pöss o adjö / Kingen

2007-08-30 @ 20:04:37
URL: http://www.kinander.com
Postat av: Jocke King

Förresten, det är fotboll Mika.

2007-08-30 @ 20:05:46
URL: http://www.kinander.com
Postat av: Milla

Hallå!
Det är precis som att se kampen mellan Viken-IFK,och samma publiksiffra kanske någon mer eller hur? Hur mås det i dag då? sovit länge det är du bra på.Hur går det med träningen, blivit många mil eller? Jag är impad av att du har fått på dig springskorna.
Kram Milla

2007-08-30 @ 21:11:47
Postat av: Mika

Haha, ah, nästan som Viken-IFK. Ett jäkla drag! ;)
Jag har varit oändligt trött idag, och sovit till Sagan om ringen 2 ggr. Men skööönt!
Haha, tänkte på träningen förrut, har inte sprungit ngt mer, har inte hunnit. Men tänkte börja på Kårgymmet på måndag, när de öppnar med nytt höstschema. Billigt & bra!
Haha, får ju inte missa programmet Ensam Mamma Söker på trean imorgon. Verkar skitkul!
Jobbar du i veckan? Tänkte du kunde komma och hälsa på mig, eftersom jag är ensam. :(
Kram!

2007-08-30 @ 22:13:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0