Tisdag

Tisdag morgon och jag vaknar av att ngn smyger på en. :) J somnade i soffan och sov där inatt. Mer plats till mig.
Har sorterat tvätt på morgonen och belägrat tvättstugan. Hur mkt tvätt kan man få ihop på 2 pers?

Det är en ny tv beställd till detta hushåll. Ska bara åka till Ikea när csn känner sig redo för att ge mig pengar och köpa denna lååånga tv-bänk på 240cm. Ser inte riktigt ut som den på bilden, utan ska ha lite högre ben och ta en funderare på glasdörrarna. Så kommer allt bli jättesnyggt!



Tänkte sätta mig att plugga lite matte idag. Igår på matte-lektionen slösade han ingen tid: Hej! Per heter jag. Någon som inte fått sin bok än? Okej, då kopierar jag ut lite uppgifter sen. Nu KÖR vi. Vi ska börja med att gå igenom....blabla!

På kemin tog det henne hela lektionen att prata, vi skulle fylla i lappar, diskutera, gå igenom provschema, labbar och gruppindelningar. Hon verkar vara en pigg & glad tjej, och det tycker jag om.

Första provet har jag om ca. 3 veckor. Suck, redan trött! ^^,

Måste springa och hänga upp tvätt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0