Thank god its Friday!

Visst går tiden fort nu? Mörkret kommer tidigare och tidigare för varje dag, dvs. dagarna blir kortare. Idag är det skötn att det är molnigt på himmelen. Gårdagens värme var inte att leka med! Jag satt i köket på en stol, vidöppet fönster så att solstrålarna kom in och en bok i näven en halvtimma. Lagom solning för mig, för som sagt var det grisigt varmt ute igår.

Igår fick jag även J till att hjälpa mig med tapetseringen i hallen. Stack och köpte lim & tillbehör halv sju. Det blev SUPERBRA! Så nu har jag "renoverat" det jag velat på 2 dagar; målat om tv-rummet och tapetserat en fondvägg i hallen. Lovat inga mer renoveringar detta året, but you never know! ;)

Och på tal om ingenting.

Under dagarna har jag haft på radion i köket. Och ärligt talat finns det ungefär 5 låtar som spelas HELA TIDEN!

- Natalie - Ola (Den spelas tom. hos posten på andra sidan gatan hör jag nu!)
- Måns - Cara mia & hans senaste
- Tokyo - Danny
- E-type

BYT LÅTAR!!!!!!

Tittade på Disturbia igår. Helt okej film, hade gärna velat att den var lite läskigare, men den duger i krig ;)

Nu: frukost och slänga skräp från igår, planera dagens middag och städa sovrummet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0