Onsdag.

Hade en sån natt där man somnar, och vaknar nästa morgon. Ja, ni vet, utan att ens ha "vaknat" till för att vända sig om eller störa sig på ngt. Förbannat skönt!
Men, jag har haft huvudvärk hela dagen.
Fick upp mitt tempo ngt efter vi varit och hämtat extranycklarna och parkeringstillstånd (bara ett halvår efter vi flyttat in, men ändå^^,) och köpt brasse-stol till jocke. Lagade en snabb middag, och var pigg i sådär en timma.
Gjorde mig en halvliter smothie förrut, för att jag kände mig hungrig och hängig. Samma sak där. Uppåt i en timma.
Nu vill jag lägga mig och dåsa framför tvn. Äntligen blivit ensam efter att grabbgänget som nyss satt här vandrade iväg på Nollningsträff.
Skööönt! :)
Ligger dock små klädhögar här och där efter dem. Hmmmmmm..!!
Imorgon börjar skolan, och jag ska packa "skolväskan" innan jag lägger mig.
Och välja kläder.
Och..
Och.....
Ja, vi får se!

Have a nice evening!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0