Once again.



Tittade på Hostel 2 igen när J kom hem. Då var den helt plötsligt inte lika scary. Fick mest kalla kårar för hur man själv skulle må i den sitsen! Det var den rädslan lixom.
Lördag idag.
Shit, vet inte riktigt inte vad jag ska göra.
Baka hallon/blåbärspaj.
Inte min tur att laga mat idag heller, för jag gjorde tacos igår.
Ladda ner lite Nsync (blev sugen på att digga när jag såg en dokumentär om JT igår).
Damma bort all slipdamm från hyllorna.
Händelsefull lördag :)


Ps. Någon som vill gå ner till grannen och be henne stänga sitt sovrumsfönster om natten, eller helt enkelt leka vuxen på ett tystare sätt, haha! ds.



Mmmmm!
Regina Spektor - Samson






Kommentarer
Postat av: Hasse.B

Haha, ah. :) Nä, det är mina föräldrars vovve. En Finnstövare på 2 ½ år, Maja heter hon. :)

2007-08-11 @ 11:41:11
URL: http://gitarrlir.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0