Oh sisters!

Jag är 20 år gammal.
Men, Milla & Nikki, jag tror jag har fått syndromet "Maria Lindell Svensson". Jag satt och vikte tvätten jag tvättade i tisdags (äntligen). I högen låg 5 örngott. "Åh, dessa måste jag stryka, då blir de sköna att lägga huvudet på", tänker jag!
HALLÅ!
JAG-STRYKER-INTE-ÖRNGOTT!!!

Men likt förbaskat ligger de i en hög och väntar på att bli strukna. Bredvid strykjärnet som jag såklart ställt fram.

Lord, jag måste ut och ta en drink eller två. Inte nu. Kanske efter jag strukit örngotten ;)


image298
Detta kortet är kanske 1 ½ år gammalt. Ego, jag vet. Men vad har hänt? Jag kanske hade svultit 2 veckor innan kortet togs. Kanske var tränad då. Tränad stämmer nog, svultit har jag aldrig gjort. Får fan ta tag i träningen nu..


Kommentarer
Postat av: Milla

Jisses vilken smal midja du "hade" på kortet.Inte ens jag har strukit mina örngott än och jag är "några" år äldre.

2007-08-26 @ 21:13:48
Postat av: Marika

Milla:
Man tackar! ;) Men som du vet, man har/hade ju inte getingmidja för inget :) Dax att bli lite vuxen nu då, time to iron your erngott :P
Tittar på Reno 911 nu. Din humor upp i dagen!

2007-08-26 @ 22:51:50
Postat av: msv

Va kul att du har lärt dig ngt av moi. Stryk på och njut av att du är en duktig "husmor".
VI SAKNAR ER här hemma!!!

2007-08-27 @ 14:41:56
Postat av: Marika

Mammsen, du är rolig du! Vi saknar Er här oxå ;)

2007-08-27 @ 15:54:41
Postat av: Milla

Visst var filmen bra, det var längesedan jag skrattade åt en film som den.Jag och min "snygga granne" som han kallar sig, tyckte den var rolig, Håkan var som vanligt lite trött.Nu har mamma hittat skrivknapparna oxå,kul.Måste smita iväg på ett"friskis möte".
Kram Milla!

2007-08-27 @ 17:43:10
Postat av: Marika

Milla:
Haha, sådär överdrivet rolig var den ju inte! Men det är väl du & din "snygga grannes" typ av humor. Håkan, my man, klarar han sig egentligen, han har inte bråkat med mig på länge nu :) Han börjar fega ur :P
Jag har precis varit ute på en löprunda med Jocke. Oerhört tröttsamt. Men men, man måste börja i ena änden. Det är ju inte alla som är lika "fit" som du ;) Kram!!

2007-08-27 @ 18:48:59
Postat av: msv

Det var väldigt vad hurtiga NI UNGDOMAR är.Blir "trött" bara av att läsa om allt ert joggande.Hoppas bara att det varar.
Nä, nu skall jag gå och städa kaffeautomaten så det finns "gôtt" kaffe till mina arbetskamrater.

2007-08-27 @ 23:46:13
Postat av: Milla

Hallå!
Har nyss kommit hem ifrån ett "nattpass", så det är dax att sova några timmar.Har barnvakt så jag passar på att besöka gymmet(tror jag), för till veckan börjar de riktiga passen och då får man ju vara i toppskick, hur nu det ska hinnas med.Tack för komplimangen förresten eller var den till mamma?
Kram Milla

2007-08-28 @ 07:20:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0