Oh lord!



image228

Åh, vill få mera godis på posten!



Vi var på Harry Potter igår jag, Jocke & Pontus. Jag har tydligen missat en film, dvs. den innan! Kul. I övrigt tyckte jag att filmen var sådär. Jag är inget Harry-fan och kommer nog aldrig bli. Men en sjujäkla bra moster, DET är jag! ;)

Tänk, för snart ett år sedan var jag & pälskling på ikea och spenderade 10 tusen lakan på möbler. Helloooo joy-riiiide! Nu, nu är det snart dags att åka tillbaka och starta upp motorn igen. Fanskapet till sambo (I löv ju - i sann Ebba&Didrik sång!) åker ju till Barcelona i slutet av Aug. En hel vecka för mig själv, och då hoppas jag verkligen att ngn av Anna, Emelie, Elin eller någon annan kommer och röjjer loss med mig! Få ett finito av sommaren lixom.

Och när jag sitter här och trycker på tangentbordet släpper plötsligt demonen inom mig sitt grepp när mamma åker för att jobba natt. " Glöm inte att slänga tvätten i tumlaren, plocka i&ur diskmaskinen, ta upp detta gegget Samantha grisat med, ni kan ju tvätta kläder innan ni åker så behöver inte det bli det första ni behöver göra när ni kommer hem, jag gömmer nyckeln till mormor ********** om det skulle vara ngt, och beté dig lite vuxet även om du är här är du snäll titta bara hur ditt rum ser ut!"

MAMMA, jag veeet! Jag är din dotter och exakta kopia inom städområdet. Jag är rent utav en städnarkoman hemma i mitt eget Bo. MEn det är hemma hos MIG ( och Jocke såklart). Här behöver jag inte vara städtant, för jag vill inte och vet att efter 19 år i detta hus att du skäller på mig och sedan gör det åt mig, haha. :)

Nämnde jag att det ska bli skönt att åka hem till Halmstad?


mamma, älskar dig ändå!;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0