Nu får ni ge er!

Det är en dokumentär om Paret Beckhams flytt till US and A (Borat) på kanal 3 just nu.
Ser inte de idioterna som gjort dokumentären att på minst hälften av alla bilder/klipp är det inte The Real Beckham de tagit med, utan deras förbannade look-a-likes som rantar runt och får publicitet och pengar bara för att de lägger sin själv på att se ut dom David och Vic.
SKÄRPNING!

btw, jag tog en rask promenad (tycker inte om ordet powerwalk=styrke gång. Om man får göra en slarvig översättning) längs Nissastrand och in till centrum och kikade i affärsfönstren. En magnum och en gratistidning fick följa med mig hem  ^^,

So long!


Kommentarer
Postat av: Anna

Dom sa till och med att dom hade använts sej av look a likes i dokumnetären. Plus att det stod varje gång dom visa ett scenario att det inte va på riktigt. Så det visste nog dom själva plus alla som kolla från början att det va så.

2007-08-18 @ 18:18:02
Postat av: marika

Oj! Det såg/hörde faktiskt inte jag. Och ändå såg jag en del av reprisen.. Måste vara fel på min tv ;)

2007-08-18 @ 20:55:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0