Måndag

Precis anlänt till mitt hem efter en skoldag. Snaskar candy som ligger kvar på bordet från vår filmkväll igår. Fy fy! Det är ju nya vanors-dag idag. Tänk vad många som tänker på söndag kväll "Imorgon börjar mitt nya liv" VARJE SÖNDAG!
Jag tänkte dock inte så igår, utan fick för mig på mattelektionen att jag skulle ut och springa/gå. Alltså springa och gå om vartannat, finns lixom inte så många alternativ för mig just nu. Min fomrkurva ligger på minus.

Min tur att laga mat idag. Lax och egengjord klyftpotatis är min plan. Nyttigt och bra. Ska man koka potatisen innan man "klyftar" den, eller "klyftar" man den bara och Fosssch in i ugnen?

Snacka om tajming, när jag får ett sms av J att han tänkte springa innan maten. Vi är så coola!

Nikki, jag saknar Samantha. Vi satt och skojade igår om att du skulle köpa henne en tågbiljett hit,  hur hon skulle "sniffa" på konduktörens munn (som bara hon kan), bre ut sig i sätet på tåget & göra sitt "ljud" när hon ligger gott och hur öronen skulle flyga & fara när hon springer mot oss på perongen här i Halmstad. Väl framför oss lägger hon sig på frambenen, slänger ur en dregglig kotte ur munnen och skäller "möööööfffhh!".. HAHA!

image270image299
image300
OBS! Detta är inga bilder på djurförsök. Djuret "Besten" på bilden njuter bara av sitt liv. Sola, bada och ligga mjukt och skönt i en säng.


På onsdag tänkte jag faktiskt göra en favorit i repris på Kåren ( minus att skälla ut kårordföranden då). Om jag kan vill säga, lär ha träningsvärk.

NU: Ladda iPoden med ny träningsmusik.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0