Lördag

It´s weekend!

Förgyllde min dag igår med att:
- Räkna matte
- Snabbstäda
- Dansa för mig själv i tv-rummet.
- Störtgrina till avsnitt 16/17 av Greys Anatomy (avsnitten där Meredith drunkar)

Idag var jag nere i stan en sväng. Dum dag att försöka shoppa på, så bestömde mig för att gå ner igen på tisdag när jag är ledig. HATAR att trängas i affärer, gå in i någon som tvärstannar och köa. Nej, det ska vara lugnt och skönt. Meen, jag hann gå in i några inredningsaffärer och skaffa lite inspiration. Tänkte nämligen ha grönt (grönt i alla dess färger) som accentfärg til de svarta möblerna och ljusa väggarna i tv-rummet. Och gröna saker fanns det gott om. Köpte faktiskt en grön cylindervas på Lagerhaus, och en genomskinlig kakburk + lite stickers som jag tänkte fästa på burken. Måste ju ha en kakburk till mina kakor- när jag gör klart dom! ;)

Hittade, även det på Lagerhaus, en flätad korg i storlek STOR som skulle passa perfa som "ytterkruka" till Js stora golvväxt han köpte häromdagen. Svart eller grön-det är frågan.

Svängde in på Apoteket och köpta värktabletter (sista dagen på nollningen idag, och det lär väl firas) och extra starka flortabletter. Man måste sköta om sina tänder! Iaf försöka minska tandläkarräkningen..

Yeah.

image296

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0